BERKELLAND – De reparatielijn van ProWonen komt sinds een paar jaar uit bij de medewerkers van Kreunen Bouw. Eerder belden huurders naar ProWonen om aan te geven wat gerepareerd moet worden. Onze mensen van Klant & Contact weten veel, maar om huurders echt goed te helpen moesten zij vaak alsnog doorgeschakeld worden naar een van onze samenwerkingspartners in de bouw. Zo stonden huurders vaak in de wacht en moesten zij hun verhaal twee keer doen.
𝗛𝘂𝘂𝗿𝗱𝗲𝗿 𝘀𝗻𝗲𝗹 𝗲𝗻 𝗴𝗼𝗲𝗱 𝗴𝗲𝗵𝗼𝗹𝗽𝗲𝗻
Tegenwoordig belt een huurder met ProWonen en kan hij meteen kiezen om een reparatieverzoek in te dienen. Kiest hij voor die optie, dan wordt hij direct verbonden met de specialisten van Kreunen Bouw. Zo worden huurders sneller en beter geholpen.
𝗗𝗮𝗴𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸𝘀 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗰𝘁
Er is dagelijks contact tussen de medewerkers van Klant & Contact van ProWonen, de mensen achter de telefoon en de mensen van Kreunen. Zij kennen elkaar dus al jaren, maar alleen van stem. Het werd dus eens tijd om elkaar in het echt te zien!
𝗕𝗲𝘁𝗲𝗿𝗲 𝘀𝗮𝗺𝗲𝗻𝘄𝗲𝗿𝗸𝗶𝗻𝗴
Tijdens een gezamenlijk werkoverleg op kantoor van ProWonen begin deze week hebben zij elkaar voor het eerst ontmoet. Het was een fijn, warm en open overleg. Nu zij weten wie er achter welke stem zit, kunnen zij nog beter samenwerken. En dat is uiteindelijk goed voor de huurder!
𝗘𝗻𝘁𝗵𝗼𝘂𝘀𝗶𝗮𝘀𝘁
Mirjam Bruil, medewerker Klant & Contact bij ProWonen: “Ik werd heel enthousiast van dit live overleg! Ik kreeg daarna allemaal ideeën om onze samenwerking nog verder vorm te geven. Zo kunnen we misschien wel samen een cursus klantcommunicatie of agressie volgen. Binnenkort zien we elkaar weer, deze keer bij Kreunen. Dan hebben we het er zeker over.”