BERKELLAND – Ben je het overzicht kwijt over je financiën? Of over de administratie? Of allebei? Kom je niet meer uit met je geld? Heb je hierover stress? Of misschien wel slapeloze nachten? Neem dan contact op met Humanitas Thuisadministratie, zij kunnen je helpen.
Hulp
Je staat niet alleen. Dit overkomt veel mensen. Wacht niet te lang met hulp vragen. Want als je op tijd hulp vraagt, is het in veel gevallen ook snel opgelost. Dat kan via Humanitas Thuisadministratie. Je krijgt ondersteuning van een geschoolde vrijwilliger van Humanitas. Zij helpen mensen die dat tijdelijk zelf niet kunnen met administratie en financiën. Ze ondersteunen op zo’n manier, dat dat je daarna weer zelf verder kunt.
Intake
Als je je aanmeldt komt de coördinator van Humanitas bij je thuis voor een intake. Vervolgens wordt er gezocht naar een vrijwilliger. Deze vrijwilliger komt wekelijks bij je thuis, op een moment dat jullie beiden past. Alles wat je bespreekt met de vrijwilliger blijft tussen jullie. Samen gaan jullie aan de slag om zaken weer op orde te krijgen. Bijvoorbeeld door een map te maken voor alle post of oude post opruimen. Een overzicht maken van alle inkomsten en uitgaven en bekijken waar je nog kunt bezuinigen. Een budgetplan maken en daarmee oefenen.
Ondersteuning van Humanitas Thuisadministratie is gratis en tijdelijk. Zijn de zaken weer op orde? Dan stopt de vrijwilliger. Van veel mensen horen we terug, dat het hen veel rust heeft gegeven. Is dit iets voor jou? Of wil je meer informatie? Neem contact op met Gea Bouwers, coördinator Thuisadministratie op: 06-1095 8899 of mail: [email protected].